Beheer van Employee Benefits verzekeringen
Als goed werkgever biedt u uw medewerkers een aantrekkelijk pakket Employee Benefits aan. Een grote meerwaarde voor uw personeel. Helaas betekent het ook vaak een extra administratieve en communicatieve belasting voor uw organisatie om verzekeraars elke maand in te lichten over alle personeelswijzigingen.
Bij Insucare besteden we al jarenlang veel tijd en aandacht aan het ontzorgen van onze klanten op dit gebied. Sterker nog, hiermee maken wij echt het verschil.
Automatisering en expertise optimaal benut
Klanten geven op één plek alle personeelsmutaties aan ons door in ons online portaal PBplus en vervolgens doen wij de rest. Zo kan de tijd en expertise van onze klanten ingezet worden voor de eigen organisatiedoelstellingen. Bij voorkeur koppelen we PBplus aan het salarispakket van de klant. Dat scheelt immers nog meer administratietijd. Is er een koppeling, dan controleren wij of alle informatie goed doorkomt. Zo niet, dan sturen wij een bericht om gegevens in het salarispakket aan te vullen of te wijzigen. Dit geldt ook als onze specialisten onregelmatigheden zien in een mutatie. Als alle informatie juist is worden de mutaties doorgegeven aan de uitvoerder van de pensioenregeling, de verzekeraar van de inkomens- en zorgverzekeringen en ArboTeam indien van toepassing.
Ook de maandelijkse facturen van de verzekeraars controleren wij nauwkeurig. Zo voorkomen we dat er achteraf fouten gecorrigeerd moeten worden of uitkeringen niet kloppen. Waar mogelijk maken we gebruik van automatisering en robotisering, zodat ook de expertise van onze specialisten optimaal ingezet kan worden.