Insucare blijft in ontwikkeling. Steeds meer werkgevers zijn op zoek naar gespecialiseerde dienstverlening rondom pensioen, inkomen, zorg en verzuim. Hierdoor zijn wij de afgelopen jaren flink gegroeid. Wij zijn er trots op dat inmiddels meer dan 150 werkgevers en totaal ruim 15.000 werknemers gebruik maken van onze dienstverlening. Om transparant te blijven in wie we zijn en wat we doen, krijgt Insucare Verzuim een nieuwe naam: ArboTeam B.V.
Met ingang van 1 juli 2017 gaan wij officieel gebruik maken van de naam ArboTeam B.V. Onze adresgegevens blijven hetzelfde. Arboteam heeft een rechtstreeks telefoonnummer: (040) 304 30 40. Het huidige telefoonnummer van Insucare, (040) 237 04 00, blijft na 1 juli 2017 ook gewoon bereikbaar.
Voor meer informatie kunt u ons uiteraard bellen op het nieuwe telefoonnummer (040) 304 30 40 of bekijk de website www.arboteam.nl
Iedere werknemer kan ziek worden. De vraag is hoe u er als werkgever mee omgaat en waarmee u rekening moet houden wanneer een werknemer (langdurig) ziek is?
ArboTeam heeft het pakket “Arbo op Maat” ontwikkeld waarbij onze gecertificeerde casemanagers de eerste 2 maanden per ziektegeval de volledige begeleiding bieden aan u als werkgever of HR-professional, maar ook aan uw verzuimende werknemer. De periode van 2 maanden is namelijk in veel gevallen bepalend voor de duur van de ziekteperiode. Dit alles voor een vast bedrag per werknemer. Ook na de 2 maanden blijven wij het dossier zorgvuldig monitoren.
PBverzuim module
Gebruik van onze PBverzuimmodule is onderdeel van het Arbo op Maat pakket. Dit levert aanzienlijke tijdwinst op in het beheren en registreren van verzuim. De online module voorziet in een bewaking van de procedure, van de ziekmelding tot en met de uitspraak naar aanleiding van een WIA-aanvraag. Het leidt u door alle stappen van de Wet Verbetering Poortwachter en ondersteund door helpschermen en toelichtingen. Door middel van statusoverzichten kan men direct zien in welke fase van de procedure een zieke werknemer zich bevindt en welke volgende actie vereist is. De functionarissen die de acties moeten uitvoeren/volgen worden via e-mail op de hoogte gehouden. Lees meer over >> PBverzuim module
HET VERSCHIL DAT ARBOTEAM MAAKT:
- Eén aanspreekpunt voor u en uw werknemer;
- Eén verzuimadministratiepakket (lees meer over PBverzuim);
- Dagelijkse monitoring en signalering;
- Procesbewaking Wet Verbetering Poortwachter;
- Preventie advies;
- Risico’s in kaart brengen voor werkgever en werknemer;
- Ondersteuning wachtlijstbemiddeling;
- UWV-beschikkingen en Werkhervattingskas controle;
- Marktonderzoeken met betrekking tot werkgevers- en werknemersrisico’s;
- Frequente (individuele) informatievoorziening over (wet- en regelgeving) ontwikkelingen op het gebied van arbo, zorg en inkomen;
- Begeleiding ook na 104 weken ziekte;
- Begeleiding van de volledige 12 jaar lang, indien nodig;
- Onderhandelen over het (mee) financieren van (re-integratie)kosten.
Verzuim
Een werknemer die verzuimt is niet per definitie ziek of arbeidsongeschikt. Wij zijn actief op het gebied van verzuimbegeleiding, gezondheidsmanagement en arbo gerelateerde diensten, uiteraard volgens de gestelde wet- en regelgeving. Wat doen wij anders dan andere arbodienstverleners? Wij zetten daadwerkelijk een stap extra……. Voor u als werkgever maar ook voor uw verzuimende werknemer.
Wilt u meer weten over onze arbo op maat module en de dienstverlening van ArboTeam?
ArboTeam is gevestigd in Eindhoven met diverse relaties in de regio Tilburg, Breda, Den Bosch, Nijmegen en uiteraard Eindhoven zelf. Ook buiten deze regio bent u natuurlijk van harte welkom.
Informatie
Dienstverlening
Downloads en beheer
Contact
Contact
Insucare B.V.
Gebouw Vierlander
Fellenoord 21
5612 AA Eindhoven
Correspondentieadres:
Postbus 873
5600 AW Eindhoven
BTW nr: NL858987089B01
KvK: 72105267