Office Assistant

Wil jij werken in een fijn team van specialisten? En ben jij gedreven om met jouw professionaliteit en zorgzaamheid het verschil te maken voor collega’s en klanten? Dan maken we graag kennis met je!

Wat ga je doen?

Jij bent de ondersteunende spin ik het web. Dit voor onze casemanagers van ArboTeam en de directeur. Jij vormt het fundament waarop wij terugvallen. Jij ondersteunt met agendamanagement en secretarieel- en administratieve werkzaamheden, zoals urenregistratie, afspraken met bedrijfsartsen, relatiebeheer met onze externe partners, ondersteuning op commercieel vlak zoals het up-to-date houden van het CRM systeem. Samen met onze casemanagers van ArboTeam ben je in staat de werkprocessen kritisch te bekijken en te evalueren om vervolgens samen te komen tot voorstellen die leiden tot efficiëntere processen.

Tevens ondersteun je de directie met onder andere, agendabeheer, maken van rapportages, interne notulen, seizoen activiteiten organiseren, abonnement beheer.

Wat maakt het werken als office assistant bij Insucare uniek?

Je werkt nauw samen binnen ons team van ruim 10 collega’s, waaronder ook de collega’s van ArboTeam. Vanuit verschillende disciplines werken we samen voor onze klanten. Vorig jaar heeft Insucare haar krachten gebundeld met Vanbreda Risk & Benefits. Dat betekent dat we onze klanten meer kunnen bieden op het gebied van risk, schadeverzekeringen. Bij deze ontwikkelingen speel jij een belangrijke coördinerende rol.

Belang van overlijdensrisicoverzekering

Dit ben jij!

Jouw collega’s rekenen op jou voor de administratieve en ondersteunende werkzaamheden. Je kan snel schakelen en gaat lastige situaties niet uit de weg. Het is vanzelfsprekend voor je om je werk professioneel en nauwkeurig uit te voeren. In je samenwerking met collega’s, maar ook klanten en verzekeraars en bedrijfsartsen communiceer je helder en kom je afspraken na.

Dit zijn wij!

Je komt terecht in een hecht team van verschillende specialisten, die continu samenwerken en kennis delen. Er zijn volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Ons motto is ‘Focus op de mens, zicht op de regels’. Wij geloven in werkgevers die hun mensen op één zetten. Met onze onafhankelijke, toekomstgerichte adviezen op het gebied van pensioen, risk en arbo dragen wij bij aan hun succes. Wij houden altijd zicht op de wet- en regelgeving in combinatie met onze aandacht voor de mens en de persoonlijke situatie van medewerkers. Overal en altijd. Wij staan bekend om onze deskundige en toegankelijke klantcontact. Dagelijks verplaatsen wij ons in uiteenlopende opdrachtgevers die hun medewerkers op nummer één hebben staan. De specialisten van Insucare en ArboTeam werken allemaal samen. Dat betekent dat we snel schakelen tussen de vraagstukken op het gebied van pensioen, risk en arbo.

Wat wij bieden

Natuurlijk zetten wij onze eigen medewerkers ook op één! Naast een concurrerend salaris en een aantrekkelijke bonusregeling zijn onze arbeidsvoorwaarden op het gebied van pensioen, inkomen, arbo en zorg uitstekend geregeld. Persoonlijke ontwikkeling is vanzelfsprekend continu onderwerp van gesprek en je kunt rekenen op een aantrekkelijke studiekostenregeling. Na je inwerkperiode is het mogelijk gedeeltelijk vanuit huis te werken. Op basis van een fulltime dienstverband heb je recht op 25 vakantiedagen per jaar. Voor ons is een beschikbaarheid tussen 25 tot 28 uur met een beschikbaarheid van 5 ochtenden ideaal. Jouw werkuren en -dagen bepalen we in overleg.

Wil jij ons team versterken?

Herken jij je in ons motto en zie jij jezelf al werken als Office Assistant? ExcellentSecretary en Insucare hebben sinds jaren een goede relatie met elkaar en heeft ook deze zoekopdracht exclusief Stuur je sollicitatie naar wt@excellentmatch.nl. Nog vragen? Neem contact op met Werner Töller 040-2350770.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.