Office Assistant
Wil jij werken in een team van specialisten en voel jij je prettig in een informele, open werksfeer? Ben jij het fundament waarop wij kunnen bouwen? En kunnen je collega’s zich concentreren op hun kerntaken dankzij jouw praktische instelling, organisatietalent en servicegerichtheid? Dan maken we graag kennis met je!
Wat ga je doen?
ArboTeam bestaat uit een team van casemanagers aangevuld met (zelfstandige) bedrijfsartsen en specialisten. Jij bent de figuurlijke spin in het web. Je belangrijkste taak is:
- Administratieve taken voor ArboTeam
Jij bent de schakel tussen onze casemanagers en onze samenwerkingspartners en zorgt voor de (agenda)planning van spreekuren bij de bedrijfsarts. Je weet daarin de juiste prioriteiten te stellen en puzzelt totdat de optimale planning bereikt is. Je zorgt ervoor dat alle klant- en gebruikersgegevens correct in het verzuimsysteem zijn vastgelegd en overeenkomsten met klanten en partners ten aanzien van onze arbodienstverlening goed worden vastgelegd en uitgevoerd. Je bent je bewust van kansen ter verbetering van onze werkprocessen en dienstverlening en draagt bij aan voorstellen tot verbetering.
Daarnaast voer je ook de volgende werkzaamheden uit voor het kantoor:
- Facilitaire zaken
Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van alles binnen het kantoor, zoals de inkoop van kantoorbenodigdheden en aanspreekpunt zijn voor facilitaire zaken als schoonmaak en IT aangelegenheden. - Ondersteuning directeur
Je biedt ondersteuning in het agendabeheer, op commercieel vlak en bij het organiseren van diverse (in)formele bedrijfsactiviteiten
Wat maakt het werken als Office Assistant bij Insucare /ArboTeam uniek?
Je werkt nauw samen binnen ons team van ruim 10 collega’s. Vanuit verschillende disciplines werken we samen voor onze klanten. Vorig jaar heeft Insucare haar krachten gebundeld met Vanbreda Risk & Benefits. We werken continue samen, delen kennis en zijn er voor elkaar zijn. Investeren in je persoonlijke ontwikkeling? Kan altijd! Het wordt bij ons gestimuleerd en gefaciliteerd.
Naast intensief samenwerken voor onze klanten is er genoeg ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Op kantoor wordt dagelijks een lunch verzorgd, we maken graag een lunchwandeling door het centrum van Eindhoven en er worden regelmatig informele teamactiviteiten georganiseerd.